Monday 10 October 2011

sahabat !

sahabat? kawan? bestfriend? sama ke semua tuh? pada aku semua tak sama. kawan... semua org adalah kawan. bestfriend, sahabat pada aku sama yg beza sahabat dalam BM bestfriend dalam BI. muahahahha depends la. different people have different opinion, rite? kawan mmg tersangat ramai. tapi sahabat ni satu dalam sejuta. hanya insan2 terpilih je. aku rase semua org pun mesti akan ada sahabat dalam hidup masing2 kan? moh aku nak perkenalkan sahabat susah senang. 




 yang ini sahabat2 time sekolah dulu. walaupun 2 tahun je kami bersama tapi da macam adik beradik. nak kate selalu contact tidaklah tapi diorg sentiasa dalam ingatan aku. rase macam baru je berpisah tapi da 5 tahun berlalu. 

budiman 6 sains muar 2004/2005.
-- akay (me!)
-- cheeriz (ain zubaidah)
-- roslina sapiah (rocib)
-- naziatul akma (penn-g)
-- farhana (bue-c)
-- zati iwani (eye-tent)
-- intan munirah (e-chem)
-- nur zahiah (cbest)
-- zubaidah (bet)
-- natasha tasnim (fenn-jay)

2014! together we are one. tahun keramat perjanjian kami untuk reunion. jika diizinkanNya insyaAllah akan bertemu kami! amiiiinnnnnnn....  sayang korg sangat sangat sangat !!



 yang ini rumet2 tersayang tima kat kolej matrikulasi johor (KMJ). best moment ever! the best rumet everrrrr!!!! terasa macam duduk rumah je bila bersama mereka. semua benda kami kongsi bersama. barangmu barangku jua. hahahhahaha!

zuliamira, afida idayu, noratikah.




haaaaa.. yang ini kawan praktikum kat KMJ.  kawan prac paling rock!! belaja bersama makan pun bersama. ramai2 tapi happening sangat dgan diorang. pegi kelas walaupun stress belaja tapi kami enjoy sebab semua org pun sporting!!!

ros nazira, norsyamimi,  hafiza, ezlina.
ph27 is the best!!!




haaaa yang ini sahabat saya time kat uitm. sahabat yang banyak tau rahsia luar dalam lah. terima kasih ILI NADIRAH sebab sudi jadi tempat daku meluahkan segala masalah!


tak lupa juga buat kawan2 yang lain terutama FATHIN DIYANA yg da kenal time matrik banyak tolong aku susah senang belajar kat uitm. *teringat time first2 daftar uitm kami berdua syok bersembang sampai terlepas nak daftar* hehhehe tak lupe juga NORSHAZIRA selalu kasi tumpang letak barang time kat shah alam dulu, tumpangkan aku pegi kelas, rakan merayap yang best! RAIHANAH ILANI, JAZALINA, ZULAIMAH rakan bersembang kalau da start bercakap sampai subuh pun bole tahan! tak lupa juge NURHUSNIYAH, NORHIDAYAH. rakan kutip kupon semata2 nak duk kolej, rakan pagi2 berlari dengan bersungguh takut terlepas kawad KESATRIA! hahahahah terima kasih korg semua sebab menjadi penambah perasa dalam hidupku!!


* buat rakan rakan yang tak tersebut korg pun banyak mengajar aku tentang erti berkawan dan bersahabat. kalau nak senarai 10 page pun belum tentu cukup. terima kasih kawan!!

No comments:

Post a Comment