Tuesday 4 October 2011

bercuti!

wow! macam menarik je kan bace entry kat atas tuh . gaya macam pegi jauh naik kapal terbang je. hahahhaha padahal berjalan setakat dekat2 je. pegi mane? selangor, negeri sembilan, melaka. habis, sekali keluar rumah nak berjalan 3 negeri aku bantai merayap. 10 hari baru puas then balik rumah tercongok lagi menunggu hari kamis ni nak pergi jb pulak. diorang nak pegi singapore tapi aku passport takde paling penting takde bajet lah nak buat passport. huish kecewa 5 minit. takpe lah takde rezeki!.

...............................

1st day ---> pegi rumah ili kat gombak, jalan2 area gombak pegi giant, lepak kat mamak dgan penganggur2 terhormat bersama peah dan ili. ape lagi bergosip hangat lah kami! hahahhahaha try la makan tosei mati tak habis. punyelah panjang tosei tu sampai terkeluar dr pinggan. aku da terbelalak tengok. hahahahha

2nd day ---> duduk lepak umah ili kat batamg kali. suka aku duduk sane. nyaman je sunyi tak bising2. tenang sungguh. huhkuhkhuk kitorg lepak2 je sebab kene teman mak ili kat umah. takut sebab kejadian malam semalam. sampai mak ili naek tido sekatil dgan aku. hahahhaa lawak!

3rd day ---> pegi umah zati kat rembau. kitorg pegi naek komuter je sampai sg gadut. pastu zati amek. pegi makan cendol kat leman dawi (yekot aku tak ingat sgat). dorg kate best tapi kami bertiga tak suke sgat. bese je. yg spesel bole tambah lg. free! pastu mulut pakcik tu pun bising banyak cakap tak benti2 cakap. hahhaha


subway and auntie annne's --- on the way singgah mid, sebab aku kempunan nak makan subway. muhahahha thanks ili!

ni cendol leman dawi -- apsal ntah gambar ni pecah2 la pulak.

4th day ---> kitorg pegi melaka bersiar2 ke rumah member. pagi rumah tira, pastu jalan2 kat melaka, rumah rahmah, last sekali pegi melawat rumah kak ju. seronok!


 sarapan --- bakso air tangan tira.


cendol jam besar --- torbaeekkk lah!


atas cruise -- bantai semua nak tertutup mata mengantuk!


bangunan lama kat melaka --- cantek!


lunch kat rumah rahmah --- domino's!


makan petang kat rumah kak ju --- mihun goreng + domino's (lagik!)

5th day ----> bertolak pulang ke batang kali. naek kematu punggung dari seremban sampai batang kali naek tren. aku ngan ili da bantai tido tak tau aksi hape dah. da lah ramai org mcm ikan sardin dah!

6, 7, 8 ---> shah alam! ape lagi kalau pegi shah alam menghabiskan masa bersama bff lah. AIN ZUBAIDAH!. 

makan kat HOMST RESTAURANT. terbaek asam pedas die! sebelah tesco extra shah alam.

No comments:

Post a Comment